Facebook-badge

zondag 23 september 2012

Veilig aan boord

Zondag 23 september

Om 11 uur was Hans hier om Piet naar Breskens  te rijden. 200 km : Gent - Boulogne.
Ben met Hans een uurken ongeveer, De highlights van Boulogne gaan  bekijken, en dan nog even de hondjes uitgelaten... tegen hun zin, want het was sinds dezemorgen flink aan 't regenen...
Om 14 u zijn Hans met Piet vertrokken naar Breskens (180 km)
Terwijl ik hier alleen aan boord ben van de boot, hoor ik de wind gieren in de mast en de regen valt met bakken naar beneden. het begint ook nog te donderen en te bliksemen...'Nadine' is toch nog niet uitgeraasd... Paavo is bang.. De hondjes zijn blij dat ze niet alleen zijn...
 Ondertussen kan ik rustig het WK wielrennen bekijken op NOS -sport-internet. Ik begrijp nog steeds niet waarom ik sporza niet kan bekijken in het buitenland. (auteursrechten, blijkt..;) Waarom kan ik dan NOS bekijken- eisen die dan geen auteursrechten???
Blijft gelijk : heb onze Philippe mooi zien wereldkampioen worden!!!!!

Ondertussen is het onweer hier beetje overgevlogen... het is op weg naar Belgie...
Ben in ieder geval blij dat we de weerberichten juist ingeschat hebben... want dit ... is niet te doen op zee..






Geen opmerkingen: