Facebook-badge

vrijdag 28 juni 2013

En de auto is er...

Terwijl Piet gisteren de auto thuis gaan ophalen was, ben ik hier rustig aan boord gebleven met de hondjes.
Dina deed het goed, bleef van verband af , en stond tesamen met Paavo en Harpa klaar om te gaan wandelen. Niet te ver, en rustig aan.
De hondjes vanuit het woongedeelte tot in de kuip heffen, van boord nemen, aanriemen is voor mij alleen niet zo makkellijk. Enkel Paavo kan de trapjes op naar boven ( en kan ook zelf naar beneden). Harpa en Dina moet ik omhoog tillen, (en dus nadien ook beneden zetten). Harpa zet ik dan met achterpootjes half op de trap, en help haar met de voorpootjes over de rand heen. Dit lukt vrij aardig. Ze weegt ook maar 23 kg.  Maar Dina met haar 31,5 kg ??  Rustig aan, van beneden de trap , pootjes begeleiden, en ze geraakte ook wel boven... De boot af.... ging vrij goed.... Ze kunnen er alle 3 afspringen, maar Dina liet ik dit zeker niet doen. En in de omgekeerde richting.. hondjes aan boord... ook alles OK . Dat alleen al, die wandelingen en voorbereidingen tot.., was voor mij  al een halve dagtaak gisteren...;-)

Gebouw uit het middeleeuws gedeelte van de stad

.Rond 21 uur was Piet er dan met de auto,en konden we allen tesamen onze avondwandeling maken....

Geen opmerkingen: