Facebook-badge

dinsdag 26 juni 2012

Pijnlijke dag...

Maandag 25 juni
Gisteravond  voetbal gekeken op laptop boven, in de kuip. Als de match gedaan was wou ik  naar beneden stappen, met de laptop in mijn hand.... uitgeschoven op 't trapken...; resultaat, enkel verzwikt en ook 3 pijnlijke tenen...maar laptop nog steeds in mijn hand !!!! (zo een beetje hetzelfde van, als je met de woefs gaat wandelen, en ze opeens iets onverwachts gezien hebben, en dat je dan ineens met 3-en in een knoop ligt, ik op mijn buik de grond op, MAAR DE HONDEN GOED VAST HE...
Ik vond (op dat moment), dat het nog meeviel van de pijn)...

Dezemorgen opgestaan.... hmm, voet deed meer pijn dan ik gedacht, en gehoopt had.
Pootje omhoog en eigenlijk zou er ijs opmoeten, maar diepvries hebben we niet, dus geen coolpack...
Zoiets kan gebeuren, wordt lange dag zo...proberen mee te wandelen.... moeten terugkeren, al pikkelend...
En dan er nog bij... viel internetverbinding uit...Rest van de dag radio 1 NOS en wat muziek op laptop van eigen CD's....

Geen opmerkingen: