Facebook-badge

vrijdag 13 september 2013

Granville



We zullen nog wel enkele dagen in Granville blijven.
Nu we de auto hebben , gaan we van hieruit beetje rondtoeren. De echte zomerse temperaturen tijdens het varen , zijn nu toch bijna helemaal voorbij.
Vandaag tijdens de morgen regen. In de namiddag grijs , droog, maar niet koud.
Ik ga het de volgende dagen ook beetje kalmer aan doen met mijn blog.
De foto's van Granville groepeer ik dan wel, en plaats ze er te samen op, als we hier vertrekken.
Degene die ik gisteren en vandaag gemaakt hebt, zal ik  hier nu nog publiceren.

Een fotoreeks van het geboortehuis van christian Dior, hier in Granville, hebben jullie zeker ook nog tegoed. En , misschien varen we toch nog met de ferry naar Chausey?

Als ik toch plots weer zin krijg om jullie wat te vertellen of te tonen, dan zullen jullie het wel  direct weten !
Tot over enkele dagen...


Gisteren genomen in de zon :








Deze morgen in de regen :


De zeilschool deed rustig door...



Paavo echter niet.. bleef staan onder de bomen...


Deze namiddag : droog, grijs, maar niet koud 







De remparts rond de oude stad (haute ville)


een hele korte straat...






Harpa wacht op mij.. <3


ingangspoort 'haute ville'




piet zet voorzichtig klein pakje met 2 gebakjes aan boord van een meester chocolatier uit Granville...






Geen opmerkingen: