Facebook-badge

zaterdag 25 augustus 2012

Eindelijk Breskens...

Vrijdag 24 augustus

Eindelijk dan toch vertrokken met  'bakske vol' - naar Breskens.
Na de kattenhistorie van gisteravond was ik nog wat extra blij, dat we Dendermonde voor een tijdje achter ons konden laten... Het zal er rustig zijn in de Beukenlaan...
Wat mij het meest nieuwsgierig maakte deze namiddag, was hoe Dina zich zou gedragen ,eens we aan boord stapten.  Eerst Paavo en Harpa aan dek en dan Dina... Ze volgde heel rustig Harpa die stond te wachten aan het trapje. Paavo (die zo stilletjes aan macho-streken begint te krijgen), was natuurlijk zelf mooi trapje-af gegaan . De 2 dames netjes beneden gezet.. en de verkenningstocht van Dina begon direct : met kwispelstaartje , de cabines en zetels oversnuffeld...hmmm, bleek haar wel te bevallen...Af en toe keek ze eens op naar mij, en ik zag dat het goed was...
Piet en ik ondertussen heel onze santenboetiek in laden en kasten gestapeld. Donsdekens en kussens  terug op hun plaats gelegd . Ondertussen was het hier hard beginnen regenen, maar ach, wat maakt het uit.. we zijn op verlof.
Eens we geïnstalleerd waren, en het regenen opgehouden was, ons klaargemaakt voor nog een avondwandeling met ons trio.
En nu... bedje in.... en dromen van.... neen , géén poe..
Tot morgen.

Geen opmerkingen: